Strona 1 z 4

No to mamy :P

: 14 lis 2006, 1:12
autor: Forrestal

: 14 lis 2006, 11:06
autor: Robi
Gratulacje!
Ale oprócz screenów bardziej interesuje mnie jaki masz sprzęt i jak ArmA na nim chodzi. Nie będę zadawał konkretnych pytań, ponieważ sprawa jest identyczna jak w OFP i pytania sa praktycznie też identryczne.

ps.
a swoją drogą screeny bardzo ładne :)
wyciągałeś jakość (kosztem przyjemności grania) specjalnie pod nie czy robiłeś je z normalnej gry (tak jak grasz)?

: 14 lis 2006, 11:59
autor: Burton
O fajowo gratuluje zakupu ;P
moze jakis screen ile serwerów juz jest ?

pozdro
B.

: 14 lis 2006, 13:42
autor: Forrestal
Sprzet taki:
http://www.8bzofp.ofpe.info/index.php?f ... tal&game=2

Wszystkie foty robione przy takich ustawieniach:
http://forrestal.webd.pl/arma/arma_gfx_config.jpg

Wiekszosc czasu plynnie. Wymagania takie jak OFP - nie ma kompa ktory to pociagnie na max. Ot, taki engine...

: 14 lis 2006, 16:13
autor: Pit
Graj, graj i się dziel wrażeniami.
Czy smakowałeś już trybu MP?
Jak wygląda edytor? :-D

Dodane
Podane screeny linkuje do naszej nowej galerii na WWW, więc gdybys coś kasował Forrestal daj znać.

http://www.8bzofp.ofpe.info/index.php?file=Gallery

: 14 lis 2006, 21:23
autor: Forrestal
Edytor wyglada tak:
http://www.armedassault.pl/image.php?sr ... _pl_02.jpg

Znaczy sie identyko ale ma fajniejsze dzwieki :P

MP sie dzis szykuje.

: 15 lis 2006, 11:41
autor: Pit
Skoro edytor wyglada podobnie to oznacza porażkę. Nic nie posunęli się do przodu. Ja nie rozumiem, juz nawet w BWCTI można było stawiać trójwymiarowe obiekty bezpośrednio na mapie, co za więc problem zaimplementowac to w edytorze. Znowu będzie trzeba znac wszystkie obiekty na pamięć , nawet nie zrobili ikon do nich - tragedia. :(

Dziś jade na Śląsk, może wybrać się po ArmA? :?

: 15 lis 2006, 12:45
autor: Forrestal
Pit pisze:Skoro edytor wyglada podobnie to oznacza porażkę. Nic nie posunęli się do przodu. Ja nie rozumiem, juz nawet w BWCTI można było stawiać trójwymiarowe obiekty bezpośrednio na mapie, co za więc problem zaimplementowac to w edytorze. Znowu będzie trzeba znac wszystkie obiekty na pamięć , nawet nie zrobili ikon do nich - tragedia. :(

Dziś jade na Śląsk, może wybrać się po ArmA? :?
Gdzie na slask jedziesz? Moze piwko :P

: 15 lis 2006, 13:55
autor: Robi
Forest.. prośba..
Potrzebuję podobną animację żołnierza do tej, którą zamieściłeś w necie, tyle, ze żołnierza z przeciwnej strony konfliktu. Jak byś mógł wybrać jakiegoś takiego "full wypas" i z miłą facjatą to bym był wdzięczny (oczywiście animacja na otwartym terenie, bo gościa muszę wyciąć :D).

ps.
Tak, a propos, to zauwazyliście, że Czesi mają straszne uprzedzenie do Rusków (tzn. ja wiedziałem, że mają, ale nie wiedziałem, że aż takie). 90% twarzy rosyjskich to jacyś Chińczycy. Jak patrzę na screeny to strona komunistyczna wygląda jak banda przygłupów :roll: , ale to takie moje prywatne odczucie.

Sprawa nr 2.
Chciałbym wiedziec, czy modyfikacje językowe związane z ArmA (przestawianie z czeskiego na polski, angielski itp) maja wpływ na grę w sieci. Chodzi mi głównie o to, czy ta zmiana nie będzie później identyfikowana jako jakiś cziter. Poza tym jeśli juz jest polska wersja jezykowa zaimplementowana w czeskiej to o co chodzi z tym LEM'em? Co oni jeszcze poprawiają? Chciałbym też wiedzieć, jak wygladałaby sprawa ewentualnych (a znając życie - pewnych na 100%) upgrade'ów :twisted:
Ilość niedomówień i przychodzących do głowy pytań jest dość duża, a wszystko związane jest z "wersją kolekcjonerską" :? Miło byc jednym z 400, pytanie tylko jakim kosztem.
Jeśli ktoś zna odpowiedzi na moje pytania to bardzo prosze o radę.

: 15 lis 2006, 18:59
autor: Voy
Forrestal mam prośbę o screena zniszczonego pojazdu pancernego. Chodzi mi o to jak sa zrobione modele trafionego tanka czy heli. Wiecie w OFP to był to papierowo pozgniatany model a jak to wyglada w AA?
Jeśli miałbyś czas zniszcz pare pojazdów w edytorku plz :)

: 15 lis 2006, 20:30
autor: Forrestal
Voy pisze:Forrestal mam prośbę o screena zniszczonego pojazdu pancernego. Chodzi mi o to jak sa zrobione modele trafionego tanka czy heli. Wiecie w OFP to był to papierowo pozgniatany model a jak to wyglada w AA?
Jeśli miałbyś czas zniszcz pare pojazdów w edytorku plz :)
Dajcie mi FTP bo na moim wykorzystali 19GB w 1 dzien :/

: 16 lis 2006, 0:14
autor: Klamacz
Robi: - polska wersja jest w czeskiej ale taka, hmm, szczatkowa - LEM robi konkretnie

problemow z gra MP nie ma, nie zauwazylem przynajmniej jak dotychczas

update, upgrade, patche - majacy czeska wersje beda sciagac patche czeskie, majacy polska - polskie ... przeciez to proste :)

: 16 lis 2006, 3:06
autor: Forrestal
Co do modyfikacji a MP.

Moim zdaniem moga byc problemy.

W katalogu addons poza zwyklymi plikami .pbo sa pliki .pbo.bi.bisign

W tych drugich prawdopodobnie bedza zawarte jakies sumy kontrolne glownych plikow i jesli serwer bedzie obslugiwal sprawdzanie plikow to wywali modyfikacje pewnie...

PS. Krzysiu jakie masz ID? Zaczynajace sie od 1...? Bo mi sie wydaje ze tylko edycja kolekcjonerska ma ID zaczynaace sie od 200... ;)

: 16 lis 2006, 9:04
autor: Klamacz
moje ID 1226243

faktycznie te pliki to sa jakies sumy kontrolne plikow
ale nie sadze aby byly sprawdzane pliki language.pbo i bin.pbo jak narazie
nie wyskoczyl mi dotychczas zaden blad, a u innych juz widzialem bledy typu: 'player XXX has modified config file' oraz 'player XXX has modified pbo file wrp/sara.wrp'

: 16 lis 2006, 14:31
autor: Forrestal